Aku ke kau yang dah berubah.





Sometimes aku terfikir, aku ke die yang dah berubah, Sebab aku tak rasa yang our relationship nie macam dulu. Aku rasa kite nie dah macam kawan. Aku dah tak rase special lagi dgn our relationship. Mybe aku je  yang rasa. Sometimes aku terfikir aku tak pernah faham die ke die yang tak pernah faham aku? Aku kalau boleh  nk die caring pasal aku. Aku kalau boleh nk rasa dekat dgn die. Bak kata org Jauh Dimata Dekat Di Hati. Aku nk yg macam tu. Tp aku rasa, aku tak pernah berubah. Aku masih yang sama seperti dulu. Aku takut kehilangan die. Aku nk jaga hati die baik baik supaya takde org lain yg boleh ambil hati die. Sometimes aku nangis sebab aku takut hilang die. Tapi adakah perasaan die still yang sama? Tak berubah? Aku takut perasaan sayang die dekat aku akan berubah. Aku harap one day aku boleh cakap dgn die pasal nie. Perasaan aku dekat die tetap sama macam dulu dan aku harap perasaan die pun sama macam aku :'D